مصاحبه با طلبه عزیز فاطمه عبیداوی رتبه سوم مسابقات کشوری رشته قرائت قرآن

1-با سلام، ابتدا خودتون رو برای ما معرفی کنید؟علیکم السلام، فاطمه عبیداوی هستم طلبه ی سال اول حوزه ی علمیه ی امام خمینی (ره)

2-چند سالتونه؟متولد 1378هستم

3-چه رتبه ای در مسابقات( قرآن،عترت حوزه ی علمیه خواهران)کسب کردید؟ من امسال به حمدالله توانستم رتبه ی سوم ترتیل در دوازدهمین جشنواره سراسر قرآن و عترت حوزه علمیه را کسب کنم.

4-راه کارهای موفقیت شما در این زمینه چه بود؟ یکی از راه کارهاعشق و علاقه نسبت به اون کاره و البته تلاش و کوشش که در این راه باید انجام بشه چون آدم اگر نسبت به کاری علاقه مند نباشه و برای رسیدن به هدفی که می خواهد، تلاش نکند نمی تواند به مقصود برسد.

5- آیا کلاس می روید؟ درحال حاضر کلاس خاصی نمی روم ولی در این چند سالی که گذشت،بله کلاس های مختلف روانخوانی،تجوید،صوت و لحن و حفظ شرکت کردم.

6-از چه سنی شروع کردید؟ همان دوران کودکی مادرمان سعی می کرد ما را در کلاس های مختلف قرائت قرآن ثبت نام کند وتشویق می کرد، ولی به صورت تخصصی ما از سن15 سالگی شروع کردیم و کلاس های مختلف روانخوانی،تجوید،صوت ولحن و حفظ رو شروع کردیم.

7- مشوق شما در این راه چه کسی بوده؟ در دوران کودکی مادرمان و در دوران دبیرستان خواهرمان بیشتر مشوق ما بودن.

8-در زمینه ی دیگر قرآنی نیز فعالیت دارید؟ بله من بیشتر در زمینه حفظ قرآن فعالیت دارم و هم اکنون حافظ 24جز قرآن هستم.

9-چه چیزی باعث شد در این زمینه وارد بشوید؟ الحمدالله  لطف خدا شامل حال ما بوده و خدا باعث شده که ما در این زمینه فعالیت کنیم و البته همچنین دعای خیر مادر بدرقه ی راه ما بوده.

10-در روز چقدر برای قرآن وقت می گذارید؟من چون در حاضر به حفظ قرآن مشغول هستم و برای اینکه محفوظاتم رو تثبیت کنم باید مرور مستمر داشته باشم به همین دلیل تقریبا از 2ساعت حداقل تا 6ساعت را برای قرآن وقت می گذارم.

11- چه توصیه ای برای طلاب دارید؟ توصیه ی من به طلاب عزیز اینکه سعی کنند بیشتر با قرآن انس بگیرند و قرائت و حفظ قرآن را در خود تقویت کنند همان طور که مقام معظم رهبری(مدظه) می فرمایند:"قرآن یک ذخیره ی تمام نشدنی است،انس با قرآن از هر واعظی، از هر رفیق ناصحی، از هر درسی برای انسان مفیدتر است”

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.