تحلیل سیاسی حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا تابش96/11/17

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا تابش در تحلیل سیاسی سه شنبه96/11/17 در حوزه علمیه بندر امام خمینی(ره)، پس از تبریک ایام الله دهه فجر و تسلیت ایام فاطمیه(س)، به بیان نکاتی درباره انقلاب اسلامی پرداختند.

ایشان یکی از عوامل انحراف انقلاب را بریده شدن سوابق افتخاری ملت دانسته، فرمودند:

ملتی که سوابق درخشان زیادی در تاریخ داشته باشد، دشمنان و دوستان نادان تلاش می کنند این سوابق را ازبین ببرند. دشمن تلاش می کند مردم را نسبت به انقلاب اسلامی دلسرد کند تا جایی که مردم بگویند: اشتباه کردیم که انقلاب کردیم، همان شاه بهتر بود.

ایشان ضمن انتقاد از عدم بصیرت سیاسی نظام آموزشی به دلایلی مانند عدم مطالعه دانش آموزان و سیاسی نبودن معلمان و دانشجویان، از طلاب خواستند آگاهی سیاسی خود را بالا ببرند.

همچنین در ادامه فرمودند: خاطرات فرح، فردوس(دوست صمیمی شاه از کودکی)، کتاب عَلَم و … را بخوانید تا بدانید قبل از انقلاب چه جهنمی بوده است.

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) پس از ذکر تعدادی از شکنجه های وحشیانه آن دوران توسط ساواک، به بیان اوضاع اسف بار سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی زمان شاه پرداختند.

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا تابش همچنین از تعدادی از دستاوردهای ایران پس از انقلاب اسلامی نام برده، بیان داشتند: در زمان شاه هیچ حرفی از کرامت شخصیت، استقلال، آزادی، دین و ….نبود، اما اکنون این ارزش های انسانی جزئی از فرهنگ ملت ایران است.

ایشان در پایان فرمودند: درس[انقلاب] همان درس است و استاد[امام خمینی(ره)] همان استاد[مقام معظم رهبری] است. کافیست ما شاگرد خوبی باشیم و پابه پای درس استاد پیش برویم.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.