طلیعه حضور یعنی اطاعت محض نه تکرار خاطرات!(استانی)

طلیعه حضور یعنی اطاعت محض نه تکرار خاطرات!(استانی)

به اکثر نمایشگاه ها که نگاه می کنی شبیه هم اند! انتظار داری چون نمایشگاه را طلاب برگزار کرده اند متاوت باشد و جذاب ولی….راستش تکراری اند!کپی اند! شاید حتی فایده عملی چندانی نداشته باشند! آن چیزی که باید باشد، در آن ها وجود ندارد!به روز نیستند!کارِعُشّاق اند اما یک چیز مهم کم دارند…..

یکی دوتا شاید، حتی 3-4تاهم شاید لازم باشد اما اگر همه10-12تا (یابیشتر) این شکلی باشند راستش یک جوری است ….البته همه به جز یکی!

آن یکی بوی اطاعت می دهد، بوی ولی، بوی امام، بوی شهید زنده!، از نمایشگاهشان عشق و بصیرت باهم می بارد، وطن پرستی و اطاعت از ولی را هردو باهم دارند، میخواهند یارِ امام زنده باشند نه فقط روضه خوان امام شهید!، شمر زمانه را می بیننند و جنگ را به روز تحلیل می کنند، مدروز اند،….. برپاکنندگانش سخت جنگیده اند در این جنگ نرم رسانه ای و نرم و زیرکانه می جنگند در جنگ سخت اقتصادی!

حتما می پرسید چه می گویم؟

من نه توهین می کنم و نه سرزنش…..قصد انتقادی دلسوزانه دارم… طرفداری به ناحق نمی کنم و قصد مغرور کردن کسی یا تضعیف عده ای دیگر را ندارم اما……

بگذارید جور دیگری سخن بگویم، ساده تر و خودمانی تر:

دو سال است که طلاب پایه اول مدرسه علمیه امام خمینی(ره) با شروع دوباره اردوهای بی نظیر طلیعه حضور به این فکر افتاده اند که متفاوت باشند!

بله متفاوت!

اگر کسی رفته باشد بی هیچ قصد خاصی، قضاوتی عادلانه می کند که:

همه نمایشگاه های مدارس از شهدا، خاطرات شهدا، فداکاری شهدا، شهدای اطاعت پذیر، جانبازان، وصیت نامه ها، توصیه ها و ……صحبت می کنند.

همه عاشقانه ( و فقط و صرفا عاشقانه!) از اما غایب می گویند و جمعه ها را تعریف می کنند و غروب ها را به تصویر می کشندو نوای مداحی و ……از همه جا به گوش می رسد.

خب اینها ظاهرا اشکالی ندارد و ما هم گفتیم یکی دوتا یا حتی3-4تا شاید از این موارد لازم باشد جهت تذکر، نهیب دل  و……من مخالف اینها نیستم اما…..

اما چیزهای مهم بسیاری این وسط کم است:

همه (نه دقیقا همه ی همه ، بعضی های زیاد) آمده اند که فقط نمایشگاهی برپا کنندکه خوب باشد! زیبا باشد! حتی برخی به فکر جذب مخاطب به نمایشگاهشان هم نیستند!!(البته ما منکر خلاقیت بقیه عزیزان نیستیم)

خب ما طلبه ایم فدایتان شوم!ما باید مطالبه گری و اطاعت از ولی و بصیرت در بندبند لحظه های زندگیمان موج بزند. اینهمه نمایشگاه شبیه به هم به چه درد می خورد؟

مگر غیر از این است که همه شهدا بر اطاعت از امام جامعه امر کرده اند؟

مگر غیر از این است که شهدا با عمل شهید شده اند نه با حرف و خاطره و نوشته ی محض؟

طلاب پایه اول (با توجه به اینکه دغدغه امام خامنه ای(مدظله) در سال های اخیر، فضای مجازیو  رسانه و اقتصاد مقاومتی وحمایت از تولید داخلی بوده است)سال گذشته نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و  حمایت از کالای ایرانی را برپا کردند و امسال هم نمایشگاه رسانه و فضای مجازی را برپا کردند.

عرضم تمام!

قضاوت باخودتان!

امام زمان(عج) شهیدزنده می خواهد! تو باید از دنیای خودت با اینکه زنده ای بگذری! از دنیا گذشتن با شهادت بسیار آسان است!

https://www.aparat.com/v/nK9C5

(من به شخصه فدای همه طلاب سال اول خوش ذوق و گوش به فرمان نائب امام زمانمون میشم. ? ? ? ? ? ? ان شاء الله تا آخر مطالبه گر، مطیع رهبری و کتابببببببخوان باقی بمانند.و با سواد رسانه ای و حمایت از کالای ایرانی لبخند را نه تنها بر لبان آقا بلکه بر لبان امام زمان(عج) بنشانند. ان شاء الله همتون شهید زنده باشید و در برپایی حکومت عدل جهانی آقا به آنچه که می گویید عمل کرده و یار خاص حضرت  باشید.
دوستون دارم زیااااااد
الهی که خوشتون بیااااااد)خاص طلاب پایه اول

#طلیعه_حضور_اهواز #رهبر
#اطاعت_از_رهبری
#شهدا
#امام_زمان(عج)
#اقتصادمقاومتی #رسانه
#کالای_ایرانی

  • 5 stars
    نظر از: زكي زاده
    1397/09/27 @ 02:59:08 ب.ظ

    زكي زاده [عضو] 

    درود
    یلداتون مهدوی

    دعوتید

    نگاه مهرشید

    http://maedeh.kowsarblog.ir/

  • نظر از: زكي زاده
    1397/09/17 @ 10:25:41 ب.ظ

    زكي زاده [عضو] 

    درود گرامی
    دعوتید در
    تحریم شادیها

    http://maedeh.kowsarblog.ir/

  • نظر از: زكي زاده
    1397/09/09 @ 08:01:42 ب.ظ

    زكي زاده [عضو] 

    سلام خدا قوت ….

    دعوتید در
    نازدانه ام

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.