آرشیو برای: "فروردین 1398"

روز جوان بر جوان دلان مبارک

روز جوان بر جوان دلان سرباز امام زمان(عج) مبارک . گزارش تصویری از برگزاری جشن روز جوان قاری حافظمون خانم فاطمه عبیداوی سخنران عزیز و جوان خانم امل قیم بیشتر »

میلاد سیدالساجدین(ع)

ولادت با سعادت حضرت زین العابدین، امام سجاد(ع) را به همه شما عزیزان تبریک عرض می نماییم بیشتر »

روز میلاد حضرت ماه

میلاد حضرت ماه و روز جانباز مبارک.  من التماس نمی کنم اما شما را به همان قمر بنی هاشم قسم می دهم این روز ها شدیدا جدا و واقعا  و از ته قلب و فقط و فقط برای ظهور در همین لحظه امام عصر(عج) دعا کنید. خداوند را به حضرت ینب(س) قسم دهید. بیشتر »

روز ملی فناوری هسته ای

ده برابر دور کره‌ی زمین! :small_blue_diamond:خاطره ای از زبان همکار شهید احمدی روشن: هفته ای چهار پنج بار بین نطنز و کاشان و تهران می رفت و می آمد. نه یک ماه و دوماه، نه یک سال و دوسال؛ هشت سال کارش همین بود. ساعت چهار صبح می نشست توی ماشین و راه می… بیشتر »

ولادت با سعادت کشتی نجات

ولادت با سعادت کشتی نجات الهی، امام حسین(ع) و روز پاسدار رو به کوری چشم آمریکا به  شما عزیزان و همه پاسداران و سپاهیان و بسیجیان واقعی تبریک عرض می نماییم بیشتر »

یک مناسبت و کلی تبریک

ضمن تبریک آغاز سال جدید و بعثت یامبر اکرم(ص)، آغاز ماه شعبان و اعیاد آن را خدمت شما عزیزان تبریک عرض می نماییم بیشتر »

شهادت امام غریب و مظلوم

شهادت امام کاظم(ع) را خدمت شما عزیزان تسلیت عرض می نماییم بیشتر »

وفات حضرت زینب کبری(س) تسلیت

وفات حضرت زینب کبری(س) را خدمت شما عزیزان تسلیت عرض می نماییم. بیشتر »

سال رونق تولید مبارک

بیانات در اجتماع زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی بسم الله الرّحمن الرّحیم (۱) و الحمدلله ربّ العالمین و الصّلاة و السّلام علی سیّدنا و نبیّنا ابی‌القاسم المصطفی محمّد و علی آله الاطیبین الاطهرین المنتجبین الهداة المهدیّین المعصومین المکرّمین سیّما… بیشتر »