آرشیو برای: "خرداد 1397"

عید سعید فطر مبارک

امام علی(ع) در روز عید فطر: این، عید کسی است که خداوند روزه ی او را پذیرفته و عبادتش را قبول کرده است و هر روزی که در آن خدا معصیت نشود، آن روز عید است. عید فطر مبارک بیشتر »

روشنگری کیهان علیه نفوذی دیگر(یاسمن اشکی)

دوستان عزیز کیهان امروز(22خرداد)ص8خود را به این موضوع اختصاص داده است حتما مطالعه کنید.pdf آن در زیر موجود است http://kayhan.ir/files/fa/publication/pages/1397/3/21/1302_15528.pdf بیشتر »

ألیس الصبح بقریب!

صبح پیروزی نزدیک است….. حضور طلاب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) در راهپیمایی روز قدس حضور مردم انقلابی شهرستان بندر امام خمینی(ره) در راهپیمایی روز قدس بیشتر »

همه با هم

سلام ما یه کمپین بزرگ کشوری راه اندازی کردیم به اسم#رکورد_شکنی_کمیته_امداد می خوایم در آستانه شب قدر،امروز و امشب از طریق سامانه *8877# (ستاره 8877 مربع) به کمیته امداد کمک کنیم. لطفا هرچه توان دارید کمک کنید.  دشمن با دروغ بزرگ هزینه درآمدهای کمیته… بیشتر »

تقدیر آزادسازی فلسطین

در این سومین شب قدر ، از خداوند رحمان ،ظهور حضرت ولی عصر (عج)و آزادسازی فلسطین اشغالی را درخواست کنیم. (ان شاء الله فردا همه با هم گامی در جهت تحقق این دعاها برمیداریم) بیشتر »

شهادت رستگار شب قدر

 شهادت مظلوم ترین مظلوم عالم،امام علی (ع)بر همگان تسلیت باد بیشتر »

ضربت خوردن امام علی(ع)و شب های مبارک قدر

امام خامنه ای(مدظله): شب‌های قدر اگر می‌خواهیم دعای مستجاب داشته باشیم، #شهدا را شفیع قرار دهیم. بیشتر »

تبرییییک!ولادتی مبارک در ماه مبارک!

ولادت با سعادت امام حسن مجتبی(ع) را بر تمامی شما عزیزان تبریک عرض می کنیم بیشتر »

خرمشهر را خدا آزاد کرد

گزارش تصویری از بزرگداشت سوم خرداد، سالروز آزاد سازی خرمشهر، با سخنرانی آقای دارآفرین: قدم مهمانان شهدا روی چشم قرائت قرآن توسط قاری حافظ برنامه های مختلف میثاق با شهدا پذیرایی (ساده به سبک شهدا)! سخنرانی آقای دارآفرین نمایشگاه کتاب یادت باشه! پخش کلیپ بیشتر »