آرشیو برای: "آذر 1396"

گردهمایی وحدت به مناسبت وحدت حوزه و دانشگاه

پژوهش و تحقیق

*** پژوهش عبارت است از فعالیت سازمان یافته برای حل مسئله و آموزش عبارت است از فعالیت هایی که منجر به یادگیری می شودند. *** پژوهش در علوم دینی هم فضیلت است و هم ضرورت ، زیرا بینش آفرین و دانش افزا است. *** عظمت دانش در یادگیری نیست بلکه در پژوهش است. ***… بیشتر »

فواید پژوهش گروهی

پژوهش گروهی: • تجربه کار گروهی انسان را فروتن می کند. • گروه ها چیزی بیش تر از یک تجمع ساده افراد انسانی هستند. تفاوت بین یک گروه و یک توده انسانی، ناشی از بارقه الهی است که در گروه وجود دارد، ولی توده فاقد آن است. • نکته شگفت انگیز این است که وقتی گروه… بیشتر »

تبریک هفته پژوهش

ای تلاش گر عرصه علم و معرفت! باصلابت و اطمینان قدم بردار که راه بهشت خدا از دیار علم می گذرد.روز پژوهش بر شما مبارک باد. بیشتر »

تبرییییییکککککک

میلاد مسعودِ پیامبر رحمت و مهربانی،خاتم النبین،حضرت محمد مصطفی(ص) و ولادت با سعادتِ حضرت امام جعفرصادق(ع) مبارک باد بیشتر »

برگزاری کرسی آزاد اندیشی با عنوان مشکلات خانوادگی طلاب

کرسی آزاد اندیشی با عنوان مشکلات خانوادگی طلاب توسط استاد محترم جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای آقاجری  در مورخ 96/8/23 در سالن اجتماعات مدرسه علمیه امام خمینی (ره) با حضور اساتید ،کادر ،طلاب سطح 2 وطلاب سطح 3 برگزار گردید .خلاصه ای از مهم ترین مطالب… بیشتر »

فراخوان بهترین قطعه ادبی، شعر و خاطره در مورد اهمیت تحقیق و پژوهش

مدرسه علمیه امام خمینی (ره) در نظر دارد به مناسبت فرا رسیدن هفته پژوهش مسابقه بهترین قطعه ادبی ،شعر و خاطره در مورد اهمیت تحقیق و پژوهش برگزار کند از علاقمندان و پژوهشگران دعوت می شود تا جهت شرکت در این مسابقه آثار خود را از طریق پیام اتوماسیونی یا از… بیشتر »

تبریک

امام مهدى علیه السّلام فرمودند: منم كه زمين را از عدالت لبريز مى كنم، چنان كه از ستم آكنده است. بحار الأنوار، ج۵۲، ص۲ سالروز آغاز امامت حضرت مهدی (عج) مبارک بیشتر »

شهادت امام حسن عسکری(ع)

برایِ اسمِ حسن حق نوشته غربـت را چه عسکری بشود یا که مجتبی باشد #شب_شهادت_امام_حسن_عسکری(ع) ▪️امام زمان#تسلیت بیشتر »

بسیج لشکر مخلص خداست...

مردمی بودن یعنی.....

ماجرای خواندنی بقالی رفتن فرزند رهبر انقلاب محمدکاظم روحانی نژاد خبرنگار واحد مرکزی خبر در وبلاگ شخصی خود نوشت: یک روز عصر برای خرید به مغازه ای در یکی از محلات تهران رفتم. به طور اتفاقی یکی از فرزندان رهبر معظم انقلاب هم آنجا کالایی را برداشته و در صف… بیشتر »

وعده صادق

امام صادق(ع):مؤمن ازپاره هاى آهن محكمتر است؛پاره هاى آهن هرگاه در آتش نهاده شود تغيير میكند اما اگرمؤمن بارها كشته و زنده شود دلش تغييرى نمىكند. بیشتر »